Mijn bestelling is niet correct geleverd, wat nu?

Terug naar klantenservice

Indien uw bestelling niet geleverd is naar wens dan dient u dit kenbaar te maken binnen 5 werkdagen en contact op nemen met de klantenservice. 

De klacht dient vergezeld te zijn met een foto van de klacht zodat wij dit kunnen beoordelen. 

Wij zullen dan het bedrag vergoeden of hiervoor een herstelprint inzetten (indien de klacht gegrond is).

Klachten omtrent verkeerde opmaak, spelfouten, foutieve indeling of lage resolutie zijn de verantwoordelijkheid voor de klant zelf, reclamaties hierover  worden dan ook niet in behandeling genomen. 

Open FAQ contact

    Gerelateerde vragen

  1. Mijn bestelling is niet correct geleverd, wat nu?
  2. Hoe weet ik wat voor kwaliteit product ik wil hebben?
  3. Hoe lang heb ik garantie?
  4. Tot welke windkracht kan ik mijn vlag gebruiken?
  5. Ik heb kreukels/vouwen in mijn doek, hoe krijg ik deze eruit?
Onze klanten
  • subway-logo
  • avrotros-logo
  • center-parcs-logo
  • dominos-logo
  • eye-logo
  • vvd-logo
  • praxis-logo
  • re-max-logo
  • royal-boskalis-logo
  • rugr-logo
Bekijk wat we voor uw bedrijf kunnen doen
Open Aanmelden nieuwsbrief
Open Offerte aanvraag